E-kereskedelem, webáruház
Webshopok célja a termékek eladása.Ezért az oldal felépítése tipikusan termék listából, termék részletes ismertető oldalból, kosár, regisztráció funkcióból illetve online fizetési lehetőségből áll. Regisztráció elősegíti a vásárlók rendeléseinek nyomon követését.
Esetleg kiegészítheti még blog is abból a célból, hogy még jobban megismerjék a termékeket a vevők.
Miért éri meg webáruházat üzemeltetni?
- 0-24 órában, a hét minden napján vásárolhatnak a vevők
- nincs helyhez kötve az értékesítés - bárhol lehet a vevő, nem számít a távolság
- kevesebb költséggel jár egy webáruház fenntartása, mint egy bolthálózaté
- vásárláshoz köthető adatokat egyszerúen lehet elérni és akár további marketing célokra használni, míg erre a hagyományos üzletekben ritkán van lehetőség
- vásárlói szokásokról, illetve érdeklődésről pontosabb kimutatást kapunk